دستیار استاندار قزوین گفت: مشارکت هزار و ۶۷۶ قزوینی در ارائه طرح و ایده‌های مساله محور نشان از روند رو به رشد نهضت مردمی سازی در حل مشکلات این استان دارد. 

خورشیدی دستیار استاندار قزوین در امر مردمی سازی گفت: با تشکیل ۴۸ شبکه محلی و برگزاری رویداد‌های شهریاران و نو آوری اجتماعی، مردم در حل مشکلات استان مشارکت دارند. 

خورشیدی با اشاره به مشارکت مردمی در قزوین اضافه کرد: مشارکت هزار و ۶۷۶ قزوینی در ارائه طرح و ایده‌های مساله محور نشان از روند رو به رشد نهضت مردمی سازی در حل مشکلات این استان دارد. 

وی افزود: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم تحقق مردمی‌سازی است، برای این منظور نشست‌های مختلف با اقشار نخبه و صاحب نظر برگزار شده است تا مردم در تصمیم‌گیری‌ها و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند.

این مسئول گفت: این نشست‌ها شامل ۳۵ نشست با حضور استاندار و ۱۰ نشست با حضور فرمانداران در شهرستان‌های استان است، اساتید دانشگاهی، دانشجویان، کشاورزان، متنفذین، معتمدین، بازاریان، صنعتگران و تولیدکنندگان از جمله شرکت‌کنندگان این نشست‌ها بوده اند.

وی همچنین از برگزاری رویداد شهریاران در سطح ملی خبر داد و یادآور شد: این رویداد فرصتی برای مشارکت مردم در ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوین در حوزه روستایی و شهری فراهم کرده است، هزار و ۶۷۶ نفر در این رویداد مشارکت کردند و در نهایت نیز ایده و طرح ۲۳۸ نفر به مرحله داوری رسیده است.

خورشیدی تاکید کرد: در رویداد نوآوری اجتماعی، فعالان تشکل‌های مردمی و گروه‌ها دور یکدیگر جمع شده و یک مجموعه را تشکیل می‌دهند که در این راستا حمایت‌های مادی و معنوی در نظر گرفته شده است.

دستیار استاندار قزوین با بیان اینکه در ۴۸ محله هدف به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، شبکه‌های محلی ایجاد شده است، یادآور شد: این شبکه‌ها با همکاری سپاه، قرارگاه تحول اجتماعی و سازمان تبلیعات اسلامی و براساس رویداد نهضت اجتماعی در میدان حاضر شده اند و حل مسائل و موضوعات محلات را در دستور کار قرار خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.